Friday, February 23, 2018

Outfit: Bear mood


Kdor me pozna ve, da živim za poletje. Po poročilih sem videla, da bi naj naslednji teden v naše kraje prišel polarni mraz... A se hecate? Jaz sem že bila mentalno pripravljena na pomlad. Sončni dnevi, rožice in alergije... 🌻🌼🌹🥀  Ampak vse, res vse je boljše od pol metra snega in rdečega nosu od mraza.


Na tople dni bo očitno potrebno še malce počakati... Do takrat me bo pa grel eden izmed mojih medo plaščkov in pa moje medo rokavičke (letos jih prodajajo tudi v Tediju, svoje sem pa kupila na eBayu). 🐾 Medo plaščki 🐻 so to sezono postali res moj "IT" kos. V njih se počutm nenormalno udobno in še cartam se hkrati, pa tudi če sama s seboj.🐾


Plašček, ki ga nosim na slikah je del Lidlove Heidi Klum kolekcije. Obožujem njegovo posebno rdeče-rjavo barvo. 💙 To je bil red eden izmed boljših nakupov, ki sem jih opravila to zimo - pa je teh bilo kar nekaj (beri:preveč 💸💸💸).



Če plašček lahko najdeš še v kateri izmed Lidlovih trgovin nisem prepričana... 😅 je pa verjetno kakšen medo plašček na zimskih razprodajah v drugih trgovinah, če le tega ne najdeš v Lidlu. 💙 Jaz raje v trgovine ne bom zašla, saj medo plaščka št. 7 res ne potrebujem... Ali pač? 🤔😂😅


Oblačila:
Plašč: Lidl Slovenija
Majica: Terranova (lanska kolekcija)
Trak za lase: S unikati
Medo rokavice: eBay --> tukaj
Torbica: New Yorker (trenutno na znižanju!)
Hlače in gležnarji: Primark 

Naj ti bo toplo in upam, da preživiš polarne temperature! ❄☃️❄
Ledeni poljubčki,
J. 💋

2 comments:

  1. Boga ti, jaz pa obožujem ves ta sneg. Glede outfita pa top - takšna fluffy mehka oblačila so top. xo

    ReplyDelete
  2. #catalogfashionmart
    #weddingsuits
    #weddingwearwholesalerrate
    #weddingdesign#pakistanisuitsdesign
    #indiankurtisdesign
    https://www.youtube.com/watch?v=vTtGRdSVAg0

    ReplyDelete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3