Friday, July 21, 2017

Make up: 50's, kovinski sijaj in zagorel videz s pomočjo bronzerja

Pri Catrice s svojo sofisticiranostjo vedno odstopajo. To so dokazali tudi v zadnjih dveh omejenih kolekcijah: Travelight Story in Soleil d'ete. Obe kolekciji sta si med seboj zelo različni.
Travelight Story nas s svojimi izdelki ponese v 50 leta prejšnjega stoletja. Sama osebno obožujem 60's, vendar mi tudi 50's niso daleč. Medtem ko Soleil d'ete ponuja najbolj trendi odtenke - kovinski sijaj in pa bronzing videz. Kolekciji pa kljub temu ne manjka elegance, saj izdelki delujejo zelo prefinjeno.

Obe kolekciji sta že na prodajnih poličkah, zato ti predlagam da se hitro odpraviš v najbližnjo drogerijo. 😉

-----

* TRAVELIGHT STORY *




Iz omejene kolekcije sem preizkusila dva izdelka: tekoči eyeliner v odtenku C01 Skyline in Cool & matt šminko v odtenku C01 Refreshed Red.

Tekoči eyeliner - C01 Skyline 


Pri meni je eyeliner must have izdelek. Dramatična črta je skoraj moj zaščitni znak. Ponavadi je ta črne barve, zato nisem vedela kako se bom znašla s pastelno modrim kovinskim odtenkom eyelinerja. No, za dramatično črto ga res ne bi uporabila, ampak se da lepo dopolniti make up videz z njim. 
Torej, eyeliner je pastelno modre barve, zaključek pa je kovinski vendar mat. Ni ravno eyeliner, ki bi ga nosila vsak dan, vendar je super za posebne priložnosti ali sprehode ob morju - da se naše očke ujemajo z barvo morja. 
Cena izdelka je 3,29 €. Izdelek je na voljo tudi v odtenku C02 Deep Dark Waters. Ta eyeliner je temno modre barve in ima mat zaključek. Verjetno bom kupila tudi tega. 💙




Cool & matte šminka - C01 Refreshed Red 💄



Če me poznaš potem veš, da obožujem šminke za ustnice. Te sem se res zelo razveselila. Odtenek šminke je zelo poseben, saj ko odpreš šminko misliš, da bo ta temno rdeče barve. Pa ni. Je nekakšna mešanica rdeče in roza barve. Zaključek šminke je mat, vendar obstojnost ni ravno najboljša. Po jedi šminke skoraj več ni na ustnicah. Ampak mene osebno to niti ne moti, saj vedno nosim šminko s seboj in jo po jedi popravim. Posebnost te šminke je cooling efekt. Sprva, ko sem se našminkala s to šminko nisem vedela, da ima učinek hlajenja. Občutek na ustnicah je bil rahlo ščemeč - kot kakšen plumping lip gloss, ki vsebuje meto. Ustnice dejansko hladi, kar je v tem vročinskem valu super. Kamera in embalaža šminke se ne marata preveč, vendar je embalaža res preprosta - kovinsko srebrna. Meni je minimalizem všeč.
 Cena šminke je 5,29 €.
Šminka je na voljo tudi v odtenku C02 Chilly Orang, ki je zelo ognjeno rdeče- oranžen odtenek. 💄



-----

* SOLEIL D'ETE *




Tudi iz te kolekcije sem preizkusila dva izdelka: Sun stripping bronzer C01 Each And Every Sun in šminko C01 Nude Metal Mood.

Sun stripping bronzer - C01 Each And Every Sun 





Kaj je sun stripping?  ☀ Ko sem prejela bronzer sem tudi sama morala vklopiti google in pobrskati o tem novem trendu. Pri sun strippingu na obraz normalno nanesemo podlago, ne uporabimo pa nobenega drugega izdelka. Tukaj pride na vrsto bronzer. S čopičem, ki je ravne oblike zajamemo bronzer in potegnemo črto od sredine nosu do vrha ušes. Potem črto z drugim čopičem "zblendamo". Tako naš obraz izgleda zagorel. Za lažje predstavljanje trenda prilagam članek, ki sem ga našla na Cosmopolitan spletni strani: Sun stripping z bronzerjem. 🙋

No sedaj, ko smo se naučili nekaj novega pa lahko nadaljujem z oceno. 😊

Mene osebno prepriča že embalaža izdelka, ki deluje zelo prefinjeno - kljub temu, da je plastična. Izdelek nima vonja, kar me je presenetilo. Res sem pričakovala nekakšen vonj. Bronzer ima topel podton in je ravno pravega odtenka za mojo kožo. Izdelek je zelo pigmentiran in na koži ostane ves dan na mestu. Njegov finiš je mat, kot je tudi pri sun strippingu pomembno.
Cena bronzerja je 4,69 € in menim, da je vreden nakupa. 💓💖💗

Šminka - C01 Nude Metal Mood

Šminka z kovinskim efektom je v nude odtenku. 💄 Tekstura je kremasta in ustnic ne izsušuje. Prekrivnost je precej dobra, saj je šminka zelo svetla in sta za njeno vidnost potrebna samo dva potega. 
Meni osebno je odtenek šminke glede na moj ten kože rahlo presvetel. Šminko dam zato raje na vrh kakšne druge šminke vibrantnega odtenka.
 Obstojnost šminke ni ravno dolga, kar je za pričakovati glede na njeno teksturo. Je pa šminka primerna za sledenje letošnjim make up trendom in pa super za tople poletne noči, ko želimo, da naše ustnice oddajajo kovinski sijaj. 
Embalaža pri fotografiranju nikakor ni želela sodelovati s kamero, saj je celotna šminka kovinsko zlata. Mojim očem je to zelo všeč, hehe. 
Cena šminke je 4,29 €. 🙋






Obe kolekciji ponujata še veliko drugih izdelkov, kot pa sem že omenila na začetku objave pa sta obe kolekciji že na prodajnih policah. Hitro v iskanje! 😉

Jaz sem z vsemi 4 izdelki zadovoljna, najbolj pa sta mi všeč Sun stripping bronzer in Cool & matte šminka za ustnice. 🙈💙

Podjetju Dominur in gospe Nataliji se zahvaljujem za razvajanje z novimi izdelki. 💓

Poljubčki,
J.

3 comments:

  1. Soleil d'été kolekcija je res luštna poletna kolekcija. Imam ta bronzer in paletko senčil, bom pa verjetno še vse ostale stvari kupla. Tej kolekciji se res ne morem upreti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je tudi všeč celotna kolekcija skoraj - še posebaj tekoči bronzer. :)

      Delete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3