Thursday, May 4, 2017

5 nude šmink / 5 nude lipsticks

Šminkeeee! Ja, danes bo govora o šminah. V zadnjem času je ves Instagram (moj profil: fashionandpinkheart 💜) preplavil make up v nude odtenkih. Ogromno punc prisega na nude barvo šminke na ustnicah. Priznati moram, da ta trend mene še ni popolnoma obsedel, vendar vseeno tu in tam tudi jaz na svoje ustnice nanesem šminko v takšnih odtenkih.

Danes bo govora o 5 različnih šminkah, vendar ne prisegam na vse izmed njih. Če te zanima katere priporočam in katere spadajo med tiste, ki mi niso preveč všeč zaradi svoje obstojnosti ali teksture potem beri dalje! :)



1. Bourjois Rouge Edition Velvet: 07 Nude-ist

To je izdelek o katerem je bilo slišati že ogromno pohval in tudi sama sem že zelo zelo dolgo časa nazaj pisala o njem na svojem blogu. Na ta izdelek PRISEGAM. Nekaj punc je grajalo sam vonj izdelka, ki pa mene osebno sploh ne moti - je pa mogoče rahlo poseben. Kljub temu, da se izdelek posuši v mat finiš mi ustnic ne izsuši. Tudi bojazni ni, da bi med hranjenjem in pitjem barva izginila iz ustnic. Izdelek ima super aplikator s katerim lahko res lepo nanesemo izdelek na svoje ustnice brez tega, da bi bile pri nanosu cele popackane. Odtenek ima roza podton in zaradi tega ustnice lepo obarva, barva pa je pimerna za dnevno in tudi večerno nošenje. 

Bourjois je pred kratkim izdal tudi novo linijo samih nude odtenkov iz edicije Rouge Edition Velvet. Tudi sama morem preveriti kakšna je nova ponudba in kupiti še kakšen nude odtenek. :)

2. Sleek Matte Me: Shabby Chic 1037

Čudovit odtenek, res čudovit. In tudi edinstven. Tekoča šminka ima vijoličen podton in je ena izmed tistih malo bolj vpadljivih nude odtenkov. Za ceno 8 € pa sem od tekoče šminke pričakovala malo več. Izdelek se na ustnicah suši kar precej časa, po dve urnem nošenju pa se moje ustnice počutijo izčrpane zaradi izsušenosti. Meni osebno ima izdelek res slab vonj, ki je podoben tistemu vonju izdelkov iz Kitajske - ko dobimo "fejk" izdelek. Med jedjo šminka ne ostane na ustnicah v celoti. To šminko sem res hotela vzljubiti, vendar mi njena tekstura res ne odgovarja. Tudi aplikator mi ni preveč všeč, saj je precej raven in zaradi tega neroden za nanos. Kljub temu, da mojim ustnicam ne odgovarja preveč jo občasno še vseeno nanesem, vendar je ne uporabljam toliko kot bi si jo želela. Škoda. Menim, da nikoli več ne bom kupila kakšne šminke iz Matte Me kolekcije.


3. Essence: Matt Matt Matt 02

Že samo ime šminke pove, da v embalaži lahko pričakujemo izdelek, ki ima mat finiš. Všeč mi je, da je barva šminke razvidna že na plastičnem pokrovčku. Ko šminko odpremo prijetno zadiši, mene vonj spominja na vanilijo. Cena te šminke je samo 2,49 € in menim, da je njen izgled za ceno čisto primeren. Sta me pa NAVDUŠILI njena obstojnost in tekstura. To je že 3 šminka v moji zbirki iz linije Matt Matt Matt. Šminka ima svetlo rjav podton in je primerna za vsakodnevno nošenje. Super se poda k prav vsakemu make up videzu. Ko jem in pijem šminka mojih ustnic ne zapusti in na kozarcu ne pusti nobene sledi. Za takšno ceno si boljše šminke sploh ne morem predstavljati. 

4. Avon Mark: Rose Kisses

Kozmetika Avon je pred kratkim posodobila videz svojih izdelkov in tako je nastala linija Mark. Šminka ima črno-belo plastično embalažo preko katere je potiskana beseda Mark. Ta šminka nima mat finiša, temveč satenastega. Ko odpremo embalažo zavonjamo res prijeten vonj šminke. Odtenek je precej podoben prvi šminki, ki sem jo danes opisala: Nude-istu, vendar ima ta šminka rahlo bolj oranžen podton. Glede te šminke še se nisem čisto opredelila če mi je všeč ali ne. Pri hranjenju in pitju šminke več na ustnicah ni - kar mi absolutno ni všeč, prav tako mi pa ni preveč všeč, da se mi po nekaj urnem nošenju na ustnicah začnejo delati grudice. Šminka mi zaradi svojega finiša ustnic ne izsuši in je zaradi tega do nastajanja grudic prijetna za nošenje. 

5. Avon Luxe - Nude Slip

No, nad to šminko sem bila pa že v trenutku, ko sem jo odprla razočarana. Že sam odtenek šminke mi ni bil preveč všeč, saj je res zelo svetlo rjav in je na mojih ustnicah dokaj neopazen. Šminka ima sijoč finiš in jo uporabljam kar namesto lip balma. Pozitivna lastnost te šminke je, da zaradi finiša moje ustnice navlaži. Sama obstojnost šminke je zelo slaba, pri hranjenju in pitju je odtis šminke na priboru in kozarcu, seveda pa tudi šminka na ustnicah na noben način ne ostane. Druga pozitivna stvar te šminke je embalaža. Zaradi nje šminka izgleda zelo prefinjeno. Šminka nima nobenega vonja. Mislim, da v bližnji prihodnosti žal ne bom naročila več nobene šminke iz te linije. Menim, da za ceno okrog 10 € lahko dobim veliko boljši izdelek.



Na zgornji fotografiji so prikazani tudi "swatchi" šmink. Meni osebno odtenek Shabby Chic res izstopa in je čudovit.

Kaj pa ti, ali je med tvojimi izdelki katera izmed navedenih šmink?
Sporoči mi v komentarju.

Lep pomladni dan,
J.

No comments:

Post a Comment

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3