Sunday, May 22, 2016

Temna čokolada s semeni konoplje (iz spletne strani Moja čokolada) [SLO]


Ličila, moda in čokolada. To so 3 stvari, ki jih naravnost obožujem. Ko mi je spletna stran Moja Čokolada ponudila, da preizkusim njihovo novo čokolado sem seveda takoj bila za. Če te zanima kaj menim o njihovi temni čokoladi s konopljo beri naprej! :)



Naj najprej povem, da je Moja Čokolada spletna stran, ki nam ponuja preko 1000 različnih vrst čokolade. V spletni trgovini si lahko zraven pestre izbire čokolad sestavite tudi čokolado po svoji izbiri, najdete pa tudi izdelke za peko slaščic. Spletna trgovina se uvršča med največje ponudnike slovenskih spletnih darilnih trgovin.

Kot sem omenila že na začetku sem v preizkušanje dobila TEMNO ČOKOLADO S KONOPLJO. Čokolada vsebuje slovensko industrijsko konopljo in 60% temne čokolade


Sestavine:
Temna čokolada (kakavova masa, sladkor, kakavovo maslo, emulgator: sojin lecitin, naravna aroma vanilije), semena konoplje (8%).
Lahko vsebuje tudi sledi mleka in oreščkov.

Vsaka tablica čokolade je izdelana ročno, zato je dobava izdelka od 2 do 5 dni. Vsi čokoladni izdelki so sveže pripravljeni. Za 50 g čokoladne tablice boste morali odšteti 2,90 €
Čokolado lahko kupite na tej povezavi: http://www.mojacokolada.si/cokoladni-program/1641-temna-cokolada-s-konopljo.html. <3



Moje mnenje o izdelku: 
Že takoj, ko je poštar odvrgel paketek v poštnem nabiralniku sem tega odvila in izdelek seveda preizkusila. 
Čokolada je zavita v prozornem plastičnem ovoju in lahko jasno vidimo njeno vsebino. Čokolada je posuta s konopljinimi semeni, ki so zelo vidna. Pri izdelku moje brbončice okušajo predvsem temno čokolado in ne opazim nekakšnega posebnega okusa konoplje, kljub temu pa se semena konoplje čutijo, ko se čokolada topi v ustih. 
Okus je resnično zelo dober in komaj sem se prepričala, da nisem pojedla cele v roku 5 min, haha. Ko bom v prihodnosti na spletni strani mojacokolada.si kaj naročala je to definitivno čokolada, ki bo pristala v moji nakupovalni košarici.

To pa ni prvič, da sem iz spletne strani Moja čokolada prejela kakšen izdelek. V preteklosti so mi v preizkušanje poslali dve RAWR čokoladi. O njima sem seveda napisala tudi objavo, ki jo lahko preberete na tej povezavi: Testiranje organske RAWR čokolade. :)

Prav tako Moji Čokoladi ne pozabite pritisniti "like" gubka na facebooku, najdete pa jih tudi na IG pod imenom mojacokolada. :)

Spletni strani Moja čokolada se zahvaljujem za razvajanje mojih brbončic. <3

Poljubčki,
J.

2 comments:

  1. Zanimiva kombinacija čokolade- sliši se okusno in tudi izgleda tako :) xx Maja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, res zelo dobra čokolada! :) če boš kdaj kaj naročala na Moji čokoladi moreš to obvezno poskusit. ♡

      Delete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3