Tuesday, May 3, 2016

Moji najljubši izdelki kozmetike Afrodita / My favorite products from Afrodita cosmetics


O kozmetiki Afrodita je v zadnjem času veliko govora. Podjetje je postalo vodilna kozmetična hiša in letos slavi že 45 let svojega obstoja. V zadnjem času sem tudi sama pričela uporabljati nekaj izdelkov kozmetike Afrodita. Kateri so trenutno moji najljubši pa si lahko preberete v nadaljevanju te objave. :)

If you are a foreign reader you maybe didn't hear about Afrodita cosmetics, but in Slovenia Afrodita cosmetics is one of the leading beauty houses for 45 years now. I love Afrodita cosmetics and in this post I will show you my current favorite products from this brand.

-----

1. RED GRAPES oljni gel za prhanje / RED GRAPES oil shower gel


Oljni gel za tuširanje, ki poživi naše telo je moj absolutni favorit. Izdelek je na trgu že vrsto let, najdemo pa tudi negovalno mleko za telo, ki je enakega vonja. Gel za tuširanje diši po grozdju, ob prhanju je moja koža navlažena - vsebuje olje kokosa in me zaradi prijetnega vonja spravi v dobro voljo. Gel za prhanje vsebuje tudi izvlečke sončnic in palmovih jedrc, to pa nam pomaga proti izsuševanju kože. Zaradi slednjega je primeren tudi za prhanje večkrat na dan. 
Presenečena sem tudi nad obstojnostjo vonja, saj ta ostane na koži še par ur. Veliko gelov za prhanje res diši božansko v stekleničkah, vendar kasneje, ko stopim izpod tuša ne vonjam ničesar več na svoji koži - na srečo ta ni eden izmed tistih. Izdelek ne vsebuje parabenov, parafinov in silikonov. Za 400 ml izdelka je potrebno odšteti okrog 3,50 €, kupite pa ga lahko v drogerijah in tudi na Afroditini spletni strani.

Oily shower gel that revitalizes our body is my absolute favorite. This product is on the market for several years. You are also able to buy moisturizing body milk with the same scent. This shower gel smells like grapes, after shower you have a very moisturized skin- it contains coconut oil and it brings me into the good mood, because it smells so good. It also contains sunflower extracts and palm kernels. Because of all the ingredients that this shower gel contains it can't dry out our skin and we can use this shower gel a few times a day if we want to. I'm also very pleasantly surprised about how long lasting the scent of this product is. Most of the shower gels smell very good in the bottles, but after I use them in shower I don't smell anything on my skin. Fortunately this one is not one of them. It also doesn't contain any parabens, paraffins or silicones. For 400 ml of the product you need to pay around 3,50 €.


2. CLEAN PHASE tonik / CLEAN PHASE tonik


Tonik za obraz je pri vsakodnevni negi obraza obvezen. Sama ga nanesem na obraz vsako jutro in zvečer po čistilnem gelu za obraz. Ta tonik ne vsebuje alkohola in je primeren za normalno do mastno kožo. Moja koža je ponavadi zelo mastna, zato je ta tonik res primeren zame. Ob nanosu mi pobere vso odvečno maščobo na obraz in tudi, če na obraz ne nanesem pudra se moja koža zaradi tonika začne mastiti veliko kasneje kot, če ga ne uporabim. Tonik me tudi ob stiku na obraz ne peče. Cena izdelka je okrog 4,50 €.

Tonic is very important for daily facial care. I use it every morning and evening after cleansing gel. This tonic doesn't contain any alcohol and it's suitable for normal to oily skin. My skin is usually very oily, so this product is perfect for me. After I wipe my face with tonic it picks up the excess oil and even if I don't use powder I feel like my skin is way less oily if I use this tonic. It also doesn't cause me any face burns. This product costs around 4,50 €.

3.  BOUQUET OF FLOWERS kremni gel za prhanje in negovalno mleko za telo/ BOUQUET OF FLOWERS cream shower gel and moisturizing body milk


Kremni gel za prhanje in negovalno mleko za telo sem kupila skupaj v darilnem setu. Priznam, da sem set najprej kupila samo zaradi čudovitega pakiranja. Rože na embalaži in ime nam že nakazujejo kakšen vonj lahko od izdelka pričakujemo. Sprva sem mislila, da mi vonj ne bo všeč, saj sama nisem preveč velika ljubiteljica cvetličnih vonjev. Gel za prhanje res diši po vrtnicah, vendar je vonj zelo prijeten tudi meni, ki mi taki vonji niso preveč všeč. Pri negovalnem mleku za telo pa sploh ne vonjam nikakršnih vrtnic. Negovalno mleko za telo zelo lepo navlaži mojo kožo in ji da svilnat občutek. Oba izdelka zelo rada uporabljam v kombinaciji, prijeten vonj pa ostane na moji koži še par ur. Menim, da je set čisto primeren za pomlad. Celoten set lahko kupite v drogerijah in tudi trgovinah Jager. Cena seta se giblje okrog 5 €. :)

Cream shower gel and moisturizing body lotion I bought together in a gift set. I admit that at first I bought this set because it has a gorgeous packing. How shallow of me, haha. Flowers on the packing imply us what can we expect from the products. At first I thought that I won't like this scent too much, because I'm not a fan of flowery scents. Cream shower gel it really smells like roses, but it's not a forcing rosy scent and even I like it. Moisturizing body lotion for me doesn't smell like flowers at all. I'm not sure how would I describe this smell, but I like it. It's also very moisturizing product and it gives my skin a silky feeling. Both of the products I like to use in combination, because then this pleasant smell stays on my skin for a few hours. Price of this set is around 5 €.



Izdelek, ki ga nisem vključila v objavo in ga naravnost obožujem pa je znana Afroditina marmelada. Ker se počasi poletje približuje si morem čimprej narediti zalogo tega izdelka, saj je za sončenje res TOP! :)

I also really like Afrodita marmelade for sunbathing. I need to buy it as soon as possible, because last year it was very hard to get it. TOP product! :)

Kaj pa ti, kateri so tvoji najljubši Afroditini izdelki?

What about you - have you heard about Afrodita and are you using any products from this brand? 

Poljubčki / kisses,
J.




2 comments:

  1. Tudi meni sta gel in tonik top!

    ReplyDelete
  2. Afrodita je res doživela ena ogromen bum zdaj. Še nedolgo nazaj so jo uporabljale samo mamice, ki so jo poznale od mladosti :D Tudi meni je ta gel za tuširat ekstra dišeč <3 prav za pojest :D Ostalo,pa nisem niti povohala, kaj šele probala :D

    ReplyDelete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3